SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je proces k dosažení optimálního nastavení pro roboty vyhledávačů. Dříve se vše řešilo uvedením co největšího počtu klíčových slov na jednu stránku, anebo do jednoho článku. Tak už to ale vůbec není. Dnes potřebujete mnohem více, abyste se dostali na první stranu výsledků.
Dívat se musíte zejména na relevantnost a kvalitu obsahu, rychlé načítání webu, linkbuilding a mnoho dalšího. SEO optimalizace konzultace mohou pomoci dát dohromady to nejdůležitější a vyřešit velké i malé problémy, které máte. Zkušený odborník je vždy nejlepší adresou pro všechny, kdo touží po vysoké návštěvnosti, prodejnosti a zisku.
Na rychlosti záleží
Konzultace SEO optimalizace může snadno odhalit potíže s rychlostí. Ta je pro uživatele v dnešní době důležitější než kdy předtím. S tím také úzce souvisí kompatibilita s mobilním zařízením, na kterou nesmíte zapomenout. Pozor si dávejte hlavně na javaskript a velké obrázky, které vše hodně zpomalují. Z výzkumů vyplývá, že pokud načítání trvá déle než 3 vteřiny, polovina lidí odchází jinam. A to je opravdu hodně.
Sociální sítě
Naprostá samozřejmost. Nezapomínejte je pravidelně updatovat a kontrolovat správnost všech údajů. Velmi důležitá je aktivita, ale také jednoduchost pro uživatele samotné. Dejte jim možnost jedním kliknutím napsat komentář nebo sdílet příspěvek, který je zaujal. Právě sdílení je skvělou možností, jak se velmi přirozeně dostat do povědomí lidí. Na web je dobré umístit ikony propojené s účtem na sociálních sítích, aby se k vám lidé také snadno dostali a mohli vás začít sledovat.
Přirozené URL adresy
Tohle je věc, na kterou se často zapomíná. Pokud budete mít za lomítkem v URL adrese jen čísla a písmena, vyhledávači to nic neřekne. Mnohem lepší je zapsat přímo to, o čem daný článek nebo stránka je. Uveďme si malý příklad:
- Nevhodné: www.priklad.cz/?q=48382798
- Ideální: www.priklad.cz/blog/recept-tresnovy-kolac.